klippkort på sjukhuset

Fy fan, jag hatar sjukhus. Nu har jag varit där ca  20 timmar på 3 dygn, och mer där till blir det.
Leif ligger inne med en hjärnblödning, och läget är ännu inte stabilt.
Hampus har opererat sig och Lotta har en inflammation samt cystor i magen.
Fy fan. Sjukhus är inte min grej alltså. Allt är så vitt och tråkigt, man kan inte bli annat än ledsen där inne.
På tal om det, nu ska jag göra mig i ordning för att åka till stället. Ska hälsa på Leif och se hur han mår idag, och förhoppningsvis mår han bättre och kan prata. För jag saknar hans härliga skämt och roliga kommentarer.

Leif, det är tid för att kämpa nu.
Ge inte upp!



Peace out, fuckers!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas det ordnar sig, Saknar dig !



Men du, NY BLOGG:

http://hnnandersson.blogspot.com/



Pöss <3

2008-08-09 @ 16:09:33
URL: http://hnnandersson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0