påfyllning i hyllan ännu en gång.

Igår var jag och sanna på en shoppingtur igen, vilket slutade med att jag kom hem med två par skor till :)
Och pappa och maggan, en tjej behöver skor. Ett par räcker inte, iaf inte för mig. :) Fast jag kan hålla med om att jag har många, men absolut inte för många ;D
Jag köpte även en ansikts peeling, glasögon och massa massa godis :p
Gissa om jag har ont i magen alltså, jag har käkat upp typ allt redan. Men vafan, men lever bara en gång ;D

Idag ska jag fortsätta att städa lägenheten, eftersom att det inte blev någonting igår.
Ska även förbi hemma hos Sanna med lite grejer jag har köpt med till henne och Patrik. Och imorgon händer någonting som inte hänt på ett tag, JAG SKA FESTA! Det känns som en stor skräll i mitt liv just nu faktiskt. Jag har inte festat alls i sommar typ, så imorgon blir det kalas alltså. :)
Jag, Hanna och Sanna ska börja förfesta hemma hos mig vid sju, sen blir det till att dra vidare :)

Ska bli kul att komma tillbaka till skolan på måndag faktiskt, eftersom att vi har fått nya lokaler och grejer. Vi har faktiskt bio i skolan nu, det ni ;) Det är fördelen med att inte gå i kommunal skola, det är inte tjat om att skolan inte har pengar hit och dit hela tiden. Utan behövs det nytt, så fixar skolan det :)

Jag och sanna har förresten sagt att vi ska köpa gymkort, vilket jag har tänkt på att göra länge men det har aldrig liksom hänt :p Men nu ska jag fan köpa ett, dock vet jag inte riktigt vart jag vill träna. Vi på infokomp har ju rabatt på nJoy, men eftersom att det är så många från skolan som tränar där känns det inte så lockande..
Har funderat på nautilus, men fan jag vet inte :p Får se hur det blir ;D

Nu ska jag återgå till soffan och titta på OS, sen blir det käk och efter det hem till sanna innan jag ska dra igång med städningen igen ;p
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0