praktik

Jag och Hanna har bestämt oss för att söka praktik plats redan nu, så ringde min farbror igår som jobbar som Informationschef/Presschef åt frölunda(ishockey) och har jobbat inom radio och tv innan, så jag tänkte "han kanske har lite tips på vart man kan söka". Men det slutade iaf med att han skulle kolla med folk han känner om någon vill ha oss i åtta veckor :) Vi ska även kolla med massa tidningar, som typ veckorevyn och dom där. Sen ska krister kolla med dom han känner också, om det finns någon i norge som vill ha oss ;D Så vi får se hur det blir, och vart vi hamnar. I karlstad vill jag absolut inte vara, usch. Tänk att typ sitta och jobba åt kanal 12 i åtta veckor, nej usch! :b Vi får hoppas på det bästa, och sen är jag ju 18 när det är praktikdags också ;D och hanna fyller det under tiden vi har det. Så självklart vill vi, jag iaf vara i en storstad så att vi han dra oss ut och festa lite ;D
Så nu håller jag tummarna hårt på att det blir göteborg, stockholm eller oslo för oss ;D

Men nu ska jag faktiskt lägga mig och läsa veckorevyn och sen sova. Så tjing tjing!


Kommentarer
Postat av: louise

Det är bara att söka till Veckorevyn/Solo/Cosmo/Glamour och allt vad dom heter! :D

2008-08-27 @ 10:21:16
URL: http://louiseteimar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0