Lördagens party för Sanna, min vän!

nu tänkte jag faktiskt berätta om hur det gick till i lördags för er som inte redan vet vad som faktsikt hände :)

Klockan fem kom Hanna hem till mig, så vi gjorde oss klara för att festa. Sen klockan sex kom Emely, Patrik, Robin och Samuel, då var det bara att vänta på att födelsebarnet, som inte hade någon aning om någonting, skulle komma :)
Klockan blev sju och sanna ringer på dörren, Emely, Patrik, Robin och Samuel springer ut på balkongen och gömmer sig och jag och Hanna går och öppnar :)
Jag - Vi skulle precis gå ut och röka, ska du med?
Sanna - ja, men hade du en ragnar åt mig?

Sanna tar sin ragnar(drink) och följer med oss ut på balkongen, där möts hon av att alla skriker grattis :)
Alltså, sannas ansikte.. det var som att hon hade "sålt smöret och tappat pengarna".  Fasen vad kul alltså, men iaf efter att hon hade fått allt förklarat för sig drog festen igång. Vi hade varit hos mig ett bra tag när tobbe åker förbi i bilen, så jag ringer upp och säger att han ska komma upp, så han, Dennis och Jonas kommer upp ett tag. Dock åkte Jonas hem ganska tidigt, men när Jonas hade åkt kom Erik istället ;D Det roligaste under kvällen hemma hos mig var nog när vi körde elaka versionen av Sanning eller konsekvens och emely fick slicka i samuels rumpa. Haha fy fan alltså!
Men iaf, vid tolv åkte vi in till stan och satte oss inne på score först, men dom stänger ju ett så vi drog vidare till ankan. Självklart är jag så jäkla bäst, så jag smiter förbi vakten och slipper betala medans dom andra fick göra det ;D TRÅKIGT FÖR ER!! ;D Det var så jäkla mycket folk där inne, så jag och hanna hittar oss ett bort och sätter oss, men det skulle vi nog inte ha gjort.. för vem sitter inte där till vänster om oss om inte vår mentor Pontus. HAHA! som hanna sa "det såg ut som att han precis kommit på att tomten inte finns" hahaha, den blicken. Men iaf, så vi drog oss vidare in på dansgolvet för att skaka lite rumpa, vilka möter jag där då? jo Martin hult och mikael niit vilket var trevligt värre :)
Men efter att ha varit inne på ankan tills det stängde kände vi att vi behövde lite mat i magen, så vi drog oss till BK innan vi gick bort till scandic där Dennis, Tobias och Erik stod och vöntade på oss för att åka hem till mig igen.

Men som sagt, kvällen var otroligt rolig. Men nu orkar jag inte skriva mer. Bilder kommer så fort jag fått in dom i datorn :)
Tjingeling, peace!

Kommentarer
Postat av: emely

fan elin, du får ju inte gå ut med min och samuels lilla händelse i lördags.. det är ju så NASTY!:D

2008-08-25 @ 22:13:45
Postat av: elin

svar: haha, det är ju det som är kul ;D haha ;p

Men vafan, du var full plus att det var sanning eller konsekvens. haha ;D

2008-08-25 @ 22:58:04
URL: http://elinteimar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0