videoinspelning

Ær i norge nu før er som inte redan vet det. Så igår var det jobb før mig, iranskt brøllop. Och idag var det mamma som jobbade, så jag hampus och krister passade på att åka och sæga hej till folk vid videoinspelningen av basshunter's nya låt. Det var fasen riktigt coolt. Har aldrig varit på en sån inspelning någongång førut, så det var skit kul att se hur dom gjorde :) Men jag tror nog att många av er dær hemma kommer att skratta åt den nær den ær klar, før det var så jækla tøntigt så herregud! :p Den hær videon lovar jag kommer att bli tøntigare æn "boten anna".
Nu ska jag hjælpa till inne i hallen, och sen kanske det blir att åka bort till jonas och co. igen.
Isf ska jag ta med mig kameran, før glømde den førut så hampus fick fota med sin mobil :p

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0