3 dagar med shopping

Måndag, tisdag och onsdag spenderade jag mina dagar i skolan och på stan..
Och nu sitter jag här hemma med massa nya saker :D

- ett par jeans
- ett skor
- tre toppar
- ett silver armband
- en foundation
- en kofta
- åtta julklappar
Också har jag beställt ett tryck ifrån krooks märke, får tröjan imorgon tror jag :D

Jag har säkert glömt någonting nu, men det är vad jag kan komma på. Och i helgen ska jag tjäna mer pengar, så på måndag blir det till att göra stan osäker igen, för mer julklappar behövs. Och självklart mer kläder och saker till mig ;D haha.

Om 10 dagar fyller jag 18 folks!
Det enda jag vet helt säkert är att på söndag blir det kalajs med släkten, klockan tre.
Och jag har mina små aningar om att det blir party på lördag med mina vänner, men ingen vill ju säga någonting. Mamma och Hanna tisslar och tasslar en massa, men lite har jag allt förstått ;D (tror jag..)

Nu ska jag titta på Dirty sexy money, TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0