julmys

Idag ær det verkligen mysigt hær :)
Har precis kækat lite julmat till lunch, och igår gjorde jag och mamma julgodis. Skit gott blev det :)
Rocky road heter det, MUMS! Gillar man dumle, nøtter och marshmallows kan jag lova att man gillar detta :D
http://recept.nu/1.126537/leila_lindholm/efterratter_godis/leilas_rocky_road

Nu ska vi snart åka in till ikea och bergvik, får se om vi hittar någonting kul dær.
Fast først måste jag gøra mig klar.

Jag længtar till nyår som fan, och jag hoppas verkligen att det blir som planerat! :D

God jul.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Elin!



Tack för fina julklappar :)



Ha en god fortsättning och hoppas chokladen smakade ;)



//Faster Linda

2008-12-26 @ 12:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0