morgonen efter.

Ja, såhær morgonen efter har jag aningen ångest och mår lite illa. Kænner munttu smaken långt nere i halsen, men det ær ju så gott så skit samma ;D haha.
Kvællen børjade hemma hos mig med Ingrid och Alexander. Lite senare kom Elin och bella, också åkte vi in till stan.
Inne på score møtte vi upp Elin och Sara, det var otroligt kul i børjan, men sen blev det skit.
Alexander blev utkastad och vi tvingades gå vidare, så vi begav oss till arena (BLÆ) dær det søg, vilket vi trodde ifrån børjan. Så jag pungade ut 100 spænn på att bara gå in i typ 10 minuter. USCH!

Men tack ændå vi som var med, jag hade det skit kul på score :D

Hær kommer våran nya familjemedlem på två nya bilder :D
Enligt mitt tycke ska hon heta Saga, men det ær jag tyværr ensam om att tycka.
Mamma vill att hon ska heta gnistra, før att hon fick henne i julklapp. Men det tycker inte jag. =)
SAGA, SAGA, SAGA, SAGA! :D

Hon kommer nog att passa bra i våran familj,
se så uppkæftig hon ser ut att vara ;D

Kommentarer
Postat av: louise

vilka töntiga namn ni kommer på... saga och gnistra. haha. kan hon inte heta något tufft? jag har inget bra förslag dock. det enda jag kommit på är "Christmas". haha. inte så fint kanske. men jag sak fan komma på något bra. :D

2008-12-28 @ 16:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0