Min födelsedag, IDAG!

Jag vill tacka alla som var med igår.
Det var den roligaste kvällen i mitt liv, tack tack!

Kvällen började med att Tobias hämtar upp mig i limousine och åker en tur i karlstad. Under den turen flög tankarna runt i huvudet på mig alltså.. jag fattade inte att det faktiskt var sant förän jag var framme.
Men iaf, så kommer vi fram till lokalen vid lunnevi där det står massa människor och sjunger.
Och där inne blev det party party efter ett tag.

Presenterna nu då,
I lördags fick jag:
iPod touch, bukowski nalle,
choklad, mysdress,
skor, köksset,
parfym, ljus.


Jag orkar faktiskt inte dra upp allt jag fick i dag, för det var en hel del :p

Tack återigen alla som var med och gjorde lördagen till en magisk kväll :)
Speciellt stort tack till dig mamma, att du har fixat allt detta till mig är otroligt!
TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0