bowling och K6

Halló, igår var det bowling som sagt :)
Så här såg det ut under kvällen. (super kassa bilder, hade inte ställt in kameran rätt ;D)
-louise, - pappa & farmor
- jag, - tina, pappa & hanna
- hampus, - farfar
- tina, pappa, linda & farmor, - barbro, pappa & tina
- jag

kvällens problem- Nästan alla bröt tumnageln. Vissa värre än andra ;D
kvällens placeringar- 1a pappa, 2a tina, 3a louise, 4a jag. Sen vet jag inte.
kvällens mat- BLÄ! :b var nog det vidrigaste jag ätit på länge. USCH!
kvällens bästa- När det gick bra för mig gick det dåligt för louise! =D
kvällens sämsta- min tumnagel gick av. ;( (haha)
kvällens skönaste- farfar. Han satt och applåderade när någon kastade i rännan. ;D
kvällens avslut- kaos. Hann inte ens säga hej då till alla. Tyvärr.

Efter bowlingen åkte jag till orrholmen, där mamma var på förfest. Var där en liten stund och sen åkte jag in till K6 och träffade Ingrid, Simon och lite annat folk. Det var ett jävla miffo som sparkade sönder en toalett, så det var vatten överallt. Vilken jävla idiot sparkar sönder en toa? Vad är det för mening med det, jag menar.. vad får man ut av det? Lite ont i foten möjligtvis. Idiot! Dom ska tydligen stänga K6 också. För att det har blivit klassat som en studentbar.. och det är synd, för det är mysigt där :) Plus att det är enda stället i stan jag kommer in på :p haha ;D

Nog om det. Nu ska jag ut och röka och sen blir det att göra sig klar, för snart kommer det gäster :)
Ska äntligen få se på Tobba & Mikaela's ringar! =D

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0