jäkla smsare.

Usch.. jag hatar att bli väckt.
Jag ville verkligen sova ut idag för att inte vara så trött under veckan. Men nej då, det fick jag visst inte.
Först skickar Kenny sms 03.33 i natt. TACK SÅ JÄKLA MYCKET! ;/ men jag lyckades somna om iaf. Men självklart måste ju Fredrik skicka ett sms om att jag ska komma in på msn för att hjälpa han att hitta kläder. Eftersom att klockan var halv ett så yänkte jag att "visst, jag går väl upp då". Så snälla jag gick upp för hans skull. Men detta är det värsta av allt. När jag har startat datorn och vaknat till loggar jag in på msn. Vad tror ni han skriver då?
"Nej, det behövs inte!" MEN VAAAAAAAAAAAA? jag har gått upp för din skull idiot! ;/

Usch usch usch!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med, han är jättego. fi ck du träningsvärk efter bowlingen? maten var väl inte så himla dålig, de kan ju inte hålla med "oxfile" på såna ställen.vi får väl se till sommaren vad vi kan käka pågolfbanan, det är nog samma stuk kanske. farmor

2008-02-05 @ 14:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0