Melodifestivalen 08.

Har precis tittat på melodifestivalen. Det var inte så mycket jag tyckte var bra faktiskt.. Gillade Amy Diamonds låt iaf. Men herre jises, hur kunde Krister Sjögren gå vidare? ;s Han är ju en äckelgubbe! Blä!
Skrev lite dissar och hissar på ett papper under tiden. Blev mest dissar faktiskt :b

Diss:
Filmen dom visade innan.. Den var bara jobbig och pinsam.
Alla ballonger som folk sitter och leker med. Det känns så jävla B! ;/
Face-84, vad fan är det för konstigt band? Dom såg riktigt coola ut, men så började dom att spela.. HERREGUD! Dansband med rocktema eller? Usch vad dåliga! Tråkiga var dom också.
Suzzie Tapper, vilken seg jävla tant. Hon lät fan som en kvinnlig version av Leif GW Persson tycker jag.. Jobbigt.
Visst finns det mirakel, det är att du och Krister Sjögren kom med i Melodifestivalen. ;D
På tal om det. Vad fan gör Krister Sjögren i melodifestivalen? Han är ju äcklig och ful. Han ska inte vara med.
Michael Michailoff, Hur fan kunde inte han gå vidare? Han var ju skit bra! Fan, lär er att rösta på rätt artist.
Samma sak gäller Brandur Enni, han var också skit bra. Också gick han inte vidare. Usch! ;/ Någon av dom tycker jag att det skulle ha varit istället för den där jävla Krister Sjögren!
Och Vad var det för fel på dom som dansade under pausen? Det var ju skit fult! Fattar inte varför dom valde att ta sån dans, som underhållning. Tror dom att någon gillar det eller? Tror inte jag iaf. Idioter.


Hiss:
Kristian Luuk, så jävla bra! Han borde göra ännu mera TV än vad han redan gör.
Jag är lite förvånad. E-type kunde sjunga rent. Det var lite trevligt att höra, tror att det var första gången jag hörde han sjunga rent faktiskt :)
Velvet tyckte jag var skit bra faktiskt. Tror att hennes låt kommer att spelas mycket på Rix FM.
Michael Michailoff, jises vad snygg! Det är ju mycker roligare att titta om det är någon som ser bra ut som är med.
Och Amy Diamond var ju superbra ikväll. Gillar henne jag. Hon har en skön röst. Och gud vad snygg jacka hon hade på sig. Måste fan hitta en sån alltså.
Och självklart Björn Gustavsson, vilken stjärna. Jag skrattade så att jag fick ont i magen! :b Gud vad rolig han är! ;D

Är barnvakt nu, men ska lägga in lite snygga kläder på bloggen sen. Har hittat en superbra sida. :D Med massor av snygga kläder! :D Men det kommer senare, eller imorgon. Nu ska jag ut och röka.

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är inge fel på Christer sjögren, han är Hagfors stolhet, typ. Efter Monica Zetterlund och Jimmy Jansson ;D

2008-02-10 @ 14:58:49
URL: http://droptheworstline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0