ny tradition på g?

Ikväll är det middag och bowling som gäller. Det blir hela pappas släkt, så vi blir ganska många. Men det ska bli kul. Hoppas jag.. ;D Hoppas bara att jag har turen på min sidag idag, så att jag kan få vinna över någon iaf ;D
Men kanske blir detta till en tradition, bowling på vintern och golf på sommaren :)
vi ska nämligen spela golf tillsammans till sommaren också. Eftersom att typ hela släkten spelar det så passade det ju rätt bra in ;D

Just nu är mamma och moster nere på banken och skriver på om mormors lägenhet... så nu är det klart. Nu är lägenheten såld, och det känns som att mormor är lite raderad nu. Hon finns inte längre kvar bland oss, och nu finns inte hennes hem heller. Men klart, hon finns ju alltid kvar i våra hjärtan. Men det känns tomt..
I tisdags när mamma bäddade rent hos mig sa hon att jag skulle lukta på lakarnet.. så jag gjorde det, och det luktade mormor. Älskar den doften.

Var ju på stan igår, så jag passade på att gå in till en guldsmed och fråga vad det skulle kosta att laga min ring. För att sätta i nya stenar och slipa lite skulle det gå på 4250 kronor. "ÄR DU INTE KLOK" tänkte jag när hon sa det. Herregud, det är ju rena rånet. Får kolla med farmor om hon tycker att det är någon idé att lägga ner pengar på den ens. Men känns ju lite dumt att inte göra det, eftersom att hon fick den av min riktiga farfar.(aldrig träffat tyvärr)
Men får se hur det blir. Dom pengarna har jag inte ändå, men det fixar sig nog.

Målade naglarna igår med det nya nagellacket, så jäkla snyggt är det! :D Tog bild på naglarna, men det är inte riktigt samma färg.. Färgen på bilderna ser liksom lite.. tråkig ut. Men i verkligheten är dom verkligen knallrosa. Skit coola! :D


Nu måste jag göra mig klar. Ska fixa mamma också, för hon ska ut ikväll! :)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: tess

såg det där rosa nagelacket på kicks idag, sjukt kool färg :D

2008-02-01 @ 17:36:19
URL: http://ninatherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0