Skola.

försov mig otroligt mycket idag. Pinsamt mycket.. men men, så är det ibland.. kanske? :b

Var iaf kvar på skolan idag. Kom hem klockan 22.00, haha! :p
Jag, Sandra, Lina och Kenny satt och jobbade ett tag. Det var riktigt kul faktiskt. Otroligt mycket skratt ;D
Vi beställde även sallad ifrån norrstrands pizzeria. ;D Det var super god mat, men samtalet runt bordet kunde varit roligar ;D Blev lite tjaffs mellan Kenny, Lina och Sandra. Men det löste sig igen ;D haha. Jag tyckte att det var lite kul att sitta och lyssna på, men det hade ju varit trevligare med skratt istället för skrik :b
Men det var kul iaf! :D

liten bild ifrån vår fin-fina "middag" ;D


Fick även ny mobil idag! GÖTT!!!!!!! Får bara hoppas på att denna mobilen är bättre än den förra :b
Så ser den ut :) Riktigt snygg faktiskt.

Men nu ska jag sova. God natt,

Tjing! (det ordet gillar tydligen inte kenny, fast det skiter jag i!)
och där har vi han.
Tjejer, han är singel. Så tycker du att han ser trevlig ut,
skriv en kommentar med din e-mail så svarar jag! ;D

Kommentarer
Postat av: Kenny

Den där bilden är felaktig!!! Ta bort den!!

2008-02-08 @ 13:52:38
Postat av: elin

Svar: Aldrig :)

2008-02-08 @ 18:42:05
Postat av: Lina

snygging där du hahah! :D kennyboy

2008-02-13 @ 09:46:37
URL: http://linabergkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0