tidsfördriv..

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Är det nåt du absolut inte äter: ärtsoppa. Det luktar illa.
Kläder just nu: Levis jeans, gina tricot t-shirt och H&M tröja
Musik just nu: Strange Fruit - The Flame Still Burns
Sommarplaner: Njuta.
Saft eller alkohol: Mjölk.
Favoritväder: +30
Spelar du nåt instrument: Lite av varje.
Vem är viktigast för dig: Familj och kompisar.
Har du några homosexuella vänner: Japp.
Tror du på mirakel: Kanske, ibland.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Ett
Stjärntecken? Skytten
Rädd för insekter? Om jag är. Jag är livrädd!
Äckligaste insekten: Spindlar, helt klart!
Har du nån flickvän/pojkvän? Nej.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Piercing i läppen. Tatuera handleden när jag är 18.
Hur många syskon har du? 2
Vad är du mest rädd för? Spindlar.
Är du rädd för blod? Nej, ibland bara. Om det är mycket.
Gillar du att sjunga? Absolut! Älskar det.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? media, kommunikation och kultur. För jag vill.
Anser du att du är stark? Nej. Absolut inte.
Vad gör du om du får hicka? Ingenting.
Röker du? Japp.
Snusar du? Nej.
Kaffe, te eller inget? Te! Lätt
Har du en besatthet? Haha, nej.
Listan tog jag ifrån; www.louiseteimar.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0