Wey! :D

Igår var det en otroligt bra dag!
Var på ikea med mamma, tittade på en säng jag ska få bara krister kommer hem med bilen! :)
Också köpte mamma tre tavlor och två förvaringsboxar åt mig :) TACK! :D
Detta köpte vi;

Också köpte mamma lite skit, men det där var det jag tyckte var kul ;D
Såhär ser sängen ut :D
Är den inte söt? :O :D

Iaf, krister ringde igår också.. han sa att jag ska spela in en demo på onsdag! YEHAAA, förstår du vad glad jag blev eller? :D:D Så på onsdag blir det att åka till oslo för att spela in, och på torsdag blir det jobb. :)
Har även fått 300 gratis sms/mms av louise, TACK! :) Börjar ju bra detta, med att ha en syster som jobbar på 3 ;D

Nu ska jag.... göra något annat ;D Äta godis med Hanna tror jag nog =)

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0