lista.

Namn: Elin.
Piercingar: Läppen & öronen.
Längd: 167 var jag sist jag kollade. Men det var längesen.
Skostorlek: 37/38
Hårfärg: brunett.
Fräknar: Japp. Tyvärr...
Motto: What goes around comes around!
Önskar du att du bodde någon annanstans? Japp, Göteborg.
Tycker du att du är attraktiv? Hahaha, jag har mina dagar ;D
Dricker du? Ja, men det är inte ofta.
Använder du droger? Nej.
Röker du? Nja. Inte just nu. Håller på att sluta ;b
Vilket schampo använder du? Olika, det som luktar gott ;D
Vilken parfym använder du? Kenzo, just nu.
Vad är du rädd för? Kryp, mörker & konstiga människor ;D
Gillar du att tvätta?  Vet GILLAR att tvätta? :s
Gillar du berg och dalbana? Jajumen.

Senaste?
Filmen du hyrde? Minns inte, det var längesen faktiskt.
Filmen du köpte? Hm.. vet inte :b
Låten du hörde:  Colbie Caillat - One fine wire
Låten du hade på hjärnan? Colbie Caillat - One fine wire :p
Låten du laddade ner?  Ojoj, minns inte.
Personen du ringde? Mamma tror jag.
Personen som ringde dig? Hanna, men hann inte svara.
TV-program du såg? Operah.
Person du tänkte på? Hmm. Martin tror jag. Måste ringa han sen.

För eller emot?
Långdistansförhållanden?
För om man klarar av det.
Utnyttja någon? Emot
Självmord? Emot
Ungdomar som röker? Haha, vet inte. Rökte/röker ju själv så..
Använda droger? Emot
Köra onyktert? Emot
Förhållanden? För

Favorit?

Mat: Restaurang mat.
Låt: Har ingen favorit.
Sak att göra: Shoppa, sjunga & umgås med folk jag tycker om.
Sport: Innebandy, hockey & fotboll
Dryck: Har ingen favorit.
Kläder: Det som sitter bra.
Film: Har ingen favorit, men musikalfilmer går alltid hem.
Bil: Just nu, Volvo c30. Men jag ska ha en Audi TT eller stadsjeep när jag får körkort. =)
Serie:  Gossip Girl, One Tree Hill, Ugly Betty & Brothers And Sisters.


Har du någonsin?

Gråtit över en pojke? Ja.
Gråtit över en flicka? ja.
Ljugit för någon? Ja.
Varit i slagsmål? Nej tror inte det.
Blivit arresterad? Haha nej.
Träffat någon från internet IRL? Ja.

Antal?

Gånger du vart kär? 2
Gånger ditt hjärta brustit? 1
Hjärtan brustet på grund av dig? Hmm. 1 tror jag.
Tjejer du kysst? Haha 2 tror jag.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Oj oj, vet inte.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Haha, vet inte. Ganska många faktiskt.
Ärr du har på kroppen? Ett litet på mitt högra knä.


Senaste?

Boken du läste? Gossip girl - allt och lite till.
Personen du fick e-mail av? Mikaela, kusin.
Personen du fick brev av? Haha, vet inte.
Personen du fick sms av? Hanna
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Vet inte. Beror på hur man menar.

Saken du köpte? Bonaqua silver.
Brukar du svära mycket? Ja, tyvärr.
När stiger du upp på morgonen? Vardagarna är det oftast 6.45, annars är det när jag vaknar.
Gillar du att slåss? Nej.
Vad har du på dig? Strumpor, jeans, trosor, bh, linne, tröja & mössa.
Vad ska du göra ikväll? Vet inte än.
Är du seriös? Ja.
Var har du ont? Ingenstans.
Använder du hårspray? Ja, ibland.
Kan du stå på händer? Ja.
Håkan Hellström eller The Ark? The Ark såklart! =D
Bright Eyes eller Lars Winnerbäck? Bright Eyes, men Lars & Miss Li's låt är bra.
Salt eller socker? Båda.
Gillar du ketchup? Nja, lite kanske.
Är du glad nu? Ja.
Var du glad igår? Haha, nej.
Känner du någon som jobbar på sjukhus? ja.
Vad dansar du till? Musik(?) :b
Stockholm är... ? Mysigt.
Göteborg är...? Så jäkla bra stad.
Kan du sjunga? Japp.
Mer värt än guld? De närmsta.
Spaghetti eller makaroner? Glutenfri spaghetti
Land du vill besöka? Marocko.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0