arvikafestivalen

Jajumen, nu har den årliga arvikafestivalen dragit igång. Så vid 17.00 tiden åkte stefan och hans gäng till arvika för att supa en hel helg. ;D Ärligt talat är jag inte speciellt avundsjuk. Eftersom att det kommer att vara ca 25 grader nu, plus att det inte kommer så många bra band och sen får jag inte dricka nu på en månad helelr så.. det hade ju inte varit speciellt kul om jag säger så ;D
Hoppas iaf på att det blir allsång på tisdag med Pappa, Barbro, Hampus och kanske Louise :D
Skulle vara kul att se Amanda Jensen live faktiskt ;D Och samma gäller Maria, hon norskan som var med i melodifestivalen med låten "hold on be strong" vet ni. :) Men vi får se hur det blir :D Ska iaf shoppa, så nu tänkte jag gå in på topshop's hemsida igen och titta lite :)
peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0