en trött förmiddag.

ojoj, igår skulle vi åka ut på äventyr som jag skrev. Vilket vi gjorde. Det slutade med att vi hade åkt runt hela oslo tror jag :p Vi åkte och tittade på massa fina hus, så jag hittade mitt framtida hus :) Det låg på ett berg precis vid havet, så man såg över till oslo city och massa andra ställen. Plus, att det var glasväggar! :D
Iaf, när vi hade tittat på det åkte vi till ett ställe där det är ett hus som ser ut som en båt, herregud, då kan man ju undra hur båtarna här i norge ser ut :p Det såg ut som ett helt vanligt stenhus ju:p men sen, jag är ju svensk så.. :p haha!

Idag skulle vi egentligen till tusenfryd, men vi skiter i det eftersom att bara inträdet skulle ha gått på ca 1000 kr, och vi känner att vi kan göra någonting roligare för dom pengarna ;D Så vi ska nog ner på stan och shoppa lite nu snart, sen efter det blir det eventuellt en båttur runt oslofjorden om vädret håller i sig :D Annars får vi hitta på någonting annat :)
Men nu ska jag springa ner och se vad dom andra gör :)
hejdå!
och till dig stefan, jag hade ingenting annat att skriva! ;D
Men saknar dig iaf.

Kommentarer
Postat av: sanna

Elin, ring mig när du kommer hem från norge!:) puss

2008-07-20 @ 16:42:37
URL: http://sndance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0