för mycket, för en kväll.

Idag var det en ganska blandad dag :)
Vaknade av att det var grått ute, vilket var otroligt tråkigt. Men jag klarade mig ändå, eftersom att louise, hasse och lotta kom hit :)
Först gick vi och käkade gott och sen åkte jag, louise och hasse och spelade minigolf :) Jag kom sist, men vafan. Livet går vidare ändå, haha! ;p Sen kom jag hem och städade lite, sen var det dags för mitt vanliga tv-tittande på onsdagar, jag skäms lite faktiskt eftersom att det är så jävla mycket på tvn som är bra på onsdagar. Här har ni listan;
20.00 - Crowned
21.00 - Pussycat dolls 2 girlicious
22.00 - Project runway
23.00 - Sex and the city
23.40 - Sex and the city


Så alltså, under 4 timmar och 15 minuter sitter jag bänkad framför tvn. Det känns faktiskt nu när man tänker efter. Usch, jag måste verkligen dra ner på mitt tv-tittande alltså ;/ Inte bra inte bra.
Nu tänkte jag faktiskt lägga mig i sängen och läsa lite.
Peace out, fuckers!

den bjuder jag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0