hemma i bra tid

fy fan vad skønt, nu ær vi snart klara. Det ær ca 10 pers kvar i från festen, och dom stædar. Så bara dom ær klara så åker vi hem :) så før førsta gången kommer vi att vara hemma i god tid, om inte krister behøver sova lite innan. Men det blir iaf tidigare æn vanligt :)
Men fan vad jag ær trøtt nu, eftersom att jag inte har behøvt gjort mer æn att bæra bort en trappa ifårn scenen :p Alltså, det ær verkligen allt jag gjort idag typ.. :o men det ær ju skønt det också ;D

Nu vill jag faktiskt bara hem, skulle vara skønt att lægga sig brevid stefan i en varm skøn sæng nu, men det lær ju inte hænda eftersom att han jobbar :( Men men, man kan inte alltid få som man vill :) Eller hur?
Nu ska jag lægga mig i bilen och vænta på mamma och krister. ;D
Peace out, fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0