magont och trött i huvudet.

Dagen börjar bra, vaknade vid sju och kunde inte somna om.. fast att jag var trött som få.
Men lyckades somna om till halv nio, och sen har jag somnat om så till och från dram tills typ halv elva. Då gick jag upp och gjorde mig en macka och tog ett glas vatten och satte mig ute på balkongen, vilket jag nog inte skulle ha gjort. För nu har jag super ont i magen och huvudet känns som en enda stor boll utan mening. Men jag får klunka i mig mer vatten, så kanske det går över.
Idag var jag faktiskt inte vad som händer. Skulle tagit mig en fika med Ingrid på stan, men eftersom att jag är fattig denna månaden måste jag spara på mina slantar tills att jag kommer till Stockholm.
Nu orkar jag inte skriva mer faktiskt.
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0