på jobb

Jajumen, nu ær det jobb igen :)
Idag ær det ett pakistanskt par som ska ha fest :)
Så det blir ca 500 gæster, så jag tackar gudarna till att jag inte behøver stå i garderoben :p
Tror nog att det blir en skøn kvæll faktiskt, enda negativa ær att vi åker hem direkt efter att festen ær slut, så det blir nog runt 04.00 eller någonting. ;/ Men men, jag får sova i bilen då :p

Imorgon ska jag iaf in och væxla pengarna och køpa mig en trøja som jag har letat efter hur længe som helst nu. ;o Jag fattar inte, jag kollade i stockholm men hittade ingen, och jag har tittat hemma men har inte hittat någon och i går tittade jag hær i oslo, men det finns fan ingen trøja som jag vill ha :o Alltså, jag menar en typ stickad varm cardigan. Skriv gærna om du vet vart det finns! :)
nu ska jag springa upp till statoil och køpa godis tror jag :)
Tjing tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0