tillbaka efter ett kort uppehåll.

Detta var längesen. Känns som att det var månader sen jag skrev här senast. Och förlåt för en otroligt dålig uppdatering. Men här kommer iaf en kort summering av vad som hänt under tiden.

Jag har hunnit med norge x2, shoppas en massa skit jag egentligen inte behöver(som vanligt), dragit på mig körtelfeber, tagit avstånd från en av dom jag hållit som mest kär, fikat på ett av världens mysigaste fik, käkat ute massvis av gånger(lite för ofta nu faktiskt), varit på vårdcentralen tre gånger samt planerat in en liten tripp till huvudstaden :)

Som du kanske läste har jag alltså fårr körtelfeber, så nu får jag ta det lugnt under en månad... vilker gör att min sommar är typ förstörd :) eftersom att jag inte får bada blir det inte riktigt sommar.. men men, man får göra det bästa utav situationen :)
På måndag åker jag iaf till stockholm med Louise och Hasse. Ska bli skönt att komma ifrån karlstad, och det blir nog en hel del shopping om jag får bestämma ;D Hasse ska på friidrott på tisdag, så då får jag och Louise en heldag på stan för oss själva :) Sen åker dom små fisarna till London på onsdag.. Jag är så jäkla avundsjuk på dom. Men men, jag lär ju dra iväg någon gång jag också ;D

peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0