dagen vi alla vill ha.

Imorgon är det dags för årets avslutning. Skolan har paus för vissa, och tar slut helt och hållet för andra.
Var och tittade på alla fina pojkar och flickor igår eftersom att det var bal :) Är så stolt över att ha en sån snygg pojkvän alltså :) Han passade verkligen i kostym vill jag lova. Tyvärr tog jag inga kort, eftersom att kameran låg hemma. Men som tur var så tog hans mamma kort, så jag får be Stefan att skicka lite kort till mig :)
Jag fick iaf åka världens minsta bil hem :p såg ut som en sån bil som Mr. bean kör ;D lite kul faktiskt.
Men men, iaf så idag är det säg-festivalen om jag inte minns fel ;D Och i år är det Billie The Vision and The Dancers tur att ställa sig på den underbart vackra scenen ;D (haha eller inte alls!) Det ska bli kul att se dom faktiskt. Har inte lyssnat mycket alls på dom, men det lilla jag har hört är riktiga bra :D
men men, iaf blir det hemma-spa med sanna idag. Vilket kommer att bli mysigt :D Får åka in till stan efter festivalen och köpa ansiktsmaskar och sånt :)

Och du din jävla idiot, varför inte bara lägga ner med skit snacket och
sluta bry dig om vad jag gör? Det var du som ville sluta fred,
men ändå snackar du en massa skit. Du snackar om att man ska
vara så rättvis hela tiden, och behandla alla människor
på samma sätt, men tycker du att du behandlar mig på rätt sätt nu
eller? VA?, jävla idiot till kille! Väx upp och lär dig hur man beter sig.
Vi blir aldrig vänner igen, men för det behöver du inte snacka
en massa skit. Eller hur? Usch på dig, USCH!
Och du vet vem du är, ditt mongobarn!

Förlåt för mitt lilla utbrott, men så är det ibland med det finns idioter till människor som inte kan växa upp :)
Nu ska jag iaf försöka få någonting gjort :)
Peace out, fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0