god natt.

Nu ska jag gå och lægga mig, fast jag ska upp 09.00 igen før att ta bort lite bord innan chefen kommer klockan 10.00
Fan, jag ær så trøtt att jag har ont i øgonen. Det ser verkligen ut som att jag har grinat i flera dagar just nu :p
Men nu blir det kissa och gå till sængs. Ha det bra, och njut av att sova! :p

Fy fan vad dumma i huvudet folk kan vara alltså. Har man bestællt en fest før ca 250 gæster, ska det vara det.. och inte 400!!!!! Plus att ær det en førlovningsfest ska man uppføra sig, och inte børja bråka! Jævla kærringar.

Peace out, fuckers!

Kommentarer
Postat av: Barbro

Jaha, dom kunde festa dom, va det jag misstänkte ler. När spriten kommer in går vettet ut se och lär.

Kram från Barbro

2008-06-16 @ 12:44:57
Postat av: Louise

uppdatera hörru!:D

2008-06-23 @ 22:54:00
URL: http://louiseteimar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0