helg.

Har inte skrivit nu på ett tag, men har inte haft tid med datorn faktiskt.
I fredags var det lite småparty hos lotta med mamma, kusin, hennes kille, moster, olle och lunken. Stefan kom lite senare under kvellen och hämtade mig också, så åkte vi hem till han och tittade på film med tre kompisar till han. Det var trevligt faktiskt :D Dock jäkligt varmt i hans sovrum :o
I lördags var det slappt, eftersom att mamma var lite seg ifrån gårdagens party blev det till att gå ner soft och käka mat. Eftersom att ingen av oss orkade laga mat. ;D Men iaf, på eftermiddagen kom lotta också åkte vi ut till stugan och sov där tills igår. 
I går, söndag var det slappt i stugan. Stefan åkte hem vid 11.00 eftersom att han hade fotbollsmatch klockan 13.00. Jag, mamma, krister och steinar satt ute typ hela dagen och solade, vilket var super mysigt ända tills att jag åkte hem, när jag insåg vad solbränd jag var ;D Jag ser ut som en kräfta idag verkligen :o plus att det gör ont som fan!
Men iaf, sen kom Stefan hem till mig vid 22.00, det blev inte mycket till liv då alltså :p Jag var trött som en get så vi tittade på tv en liten stund och hade det mys, sen sov vi :p

Igår kom även årets kommentar :D
"vad ska du ha den där kattmaten till?" - Sa Stefan när vi myste. Tror nog att han drömde fast att han var vaken, och varför han drömmer om kattmat, det är det nog ingen som vet! HAHA!

Peace out, fuckers!

Kommentarer
Postat av: Hanna

och vad menas med "myste" då Elin ? :D Haha

2008-06-02 @ 18:02:41
URL: http://hnnandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0