igår är inte idag.

Igår var det skola, men det blev inte mycket till pluggande för min del ;D
Jag sanna och hanna drog oss in till stan och strosade runt i typ 2 timmar ;D Jag letade studentpresent till stefan och hanna köpte två skjortor och en klänning på vero moda.
Iaf, sen åkte vi tillbaka till skolan och var där i ca 40 min, sen blev det en sväng till second hand för min och sanna. Där köpte jag mig fyra tygbitar som jag ska göra sommarkläder av :) Jag fick mig en väska också, det var ingen modell som jag brukar använda, men den såg ut att rymma mycket, så det blir nog den nya idrott/sova över/bad-väskan ;D Sen blev det hem till mig för mig och sanna, där vi tjockade oss på riktigt. Jag käkade så mycket att jag kräktes. :o Och det är sant, jag kräktes. Usch vad det var vidrigt ;/
Men men, sen blev det att titta på "the heartbreak kid". Själv så somnade jag efter typ halva filmen, men den slutade så jag trodde att den skulle sluta ;D
Nu ska jag och sanna gå ner och sola, eftersom att solen skiner så skönt :) (denna gången ska jag smörja in mig)

Peace out, fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0