jobb, igen.

Fy fan, nu ær jag trøtt!
Igår gick jag ifrån jobbet vid fyra, och vaknade 09.30 av att jag var kissnødig :p och efter det var det bara att børja jobba igen. Så igår jobbade jag ifrån ca 11.00 till ca 04.00, och idag ifrån ca 09.30, också slutar jag någon gång i natt. Mina føtter ær tjocka som jag vet inte vad just nu. Ont som fan gør det, men jag får skylla mig sjælv som inte tog med mig bættre skor :p Och ont i ryggen har jag också, så imorgon ska Stefan få ge mig massage vill jag lova.

Igår var det iaf polishøgskolan som hade avslutningsfest, det var riktigt kul att se hur poliser beter sig nær dom festar faktiskt :p Och jag kan ju sæga såhær, min syn och en del av min respekt før polisen ær absolut inte lika stor længre Haha :p Jag har aldrig, i hela mitt liv sett några dricka så mycket som dom drack igår. Hebbe och dom två andra i baren hade inte en enda ledig stund innan 02.00 :p och så har det aldrig varit nær jag har jobbat. Men det var kul :)

Och idag ær det en førlovningsfest som håller på. Nu har precis mænnen dragit, eftersom att det inte får finnas några mæn inom husets fyra væggar nær den blivande bruden kommer. Så nu ær det jag, mamma och puk som skøter stællet. (MOHAHA!) Så vi får se hur det går.

Men nu ska jag dricka en somalisk drink. Tro det eller ej, men den innehåller keffir(typ som filmjølk) och 7up. Visst låter det vidrigt? Men den ær skit god, så den blir att testa med lite is och kanske lite alkohol i ;D haha :p
Så testa det ni också, før den ær super god :D

Skriver nog senare, før detta blir nog en lugn kvæll. (hoppas jag)
Peace out, fuckers!

Så kan det se ut på jobbet! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0