på jobb i oslo.

Nu står jag hær och væntar på att alla ska dricka upp sina drinkar och gå till bords, eftersom att jag och mamma och bobby ska ta bort alla glas dær ute då. 240 glas, på tre pers. :p
Idag ær det polisernas tur att festa, så får se hur det går før dom ;D Om dom verkligen skøter sig. haha :p
Jag har så otroligt ont i føtterna, och jag slutar att jobba vid 0200 i natt.. så jag lær få ænnu mer ont under kvællen :p
Imorgon ær det dags att stå upp før jobb igen, før imorgon ær det førlovningsfest. Och då får det inte finnas en kar i hela huset, så vi kommer att vara tre tjejer hær ifrån som ska skøta allt, vi får ju se hur det kommer att gå med det :b
Men nu ska jag gå ut i hallen och titta lite, kanske skriver senare igen, OM jag har tid vill sæga :o

Peace out, fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0