shopping.

Jaa, idag har det allt varit en udda dag.
Kom en timma sent till skolan i morse, eftersom att Hanna sa att vi började 10.00 istället 09.00, vilket vi inte gjorde. Men iaf, nr vi kom till skolan märkte vi att det inte var många där alls. Till att bärja med var de´t bara några ur vår klass på skolan ;D Jag har verkligen inte jobbat med någonting alls idag, det känns lite som att det inte spelar någon roll längre. Jag kan ju inte precis sänka mig :p (haha) men iaf, vi grillade och tittade på kortfilmer idag, också fick vi se den nya "skolan", där alla vi media elever kommer att vara :) Skit snyggt var det. I vissa rum på väggarna var det en bild på en strand och i två andra rum var det en bild på new york city :) super snyggt, så där lär det bli många roliga fotograferingar skulle jag kunna tro ;D
Men iaf, som jag skrev förut skulle jag ju på säg-festivalen, men så blev det tyvärr inte. Eftersom att tiden inte räckte till som jag ville. Så det fick bli en liten tripp på staden istället, där jag köpte mig en ansiktskräm och en hårinpackning inför ikväll när jag och sanna ska ha lite hemma spa, jag köpte mig även ett läppglans och ett orange nagellack, som jag ska dra på lite senare för att se snygg ut på händerna inför imorgon ;D
Tänkte att jag kanske skulle knäppa något kort på hur jag komemr att se ut imorgon, men får se hur det blir med det ;D Kanske kan be sanna göra den sen.
Hoppas på att hon kommer snart, för jag vill käka nu. Köpte potatissallad och rostbiff förut också som jag tänkte att vi skulle ha ikväll :) Det är någonting jag verkligen älskar. Mums vad det är gott :)
Men nu ska jag titta lite på nätet.
Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0