stora bröst, och jag skojar inte.

Igår hade vi på infokomp skolavslutning, vilket betyder att nu har jag sommarlov och börjar 25:e augusti igen ;D
Men iaf, eftersom att jag hade avslutning igår gick jag och mamma till tintin och käkade lunch, vilket var super gott :D sen gick vi runt på stan för mamma ville köpa sig byxor eller någonting sånt, och jag tror nog att vi gick till alla affärer utom H&M :p men hon hittade en byxkjol på kappahl senare iaf :) men men, efter att ha gått runt på stan samt tagit en fika på waynes gick vi in till en underklädesbutik för att jag skulle se vilken storlek jag egentligen har på brösten, för att jag ska kunna köpa en bikini som sitter bra osv, men iaf.. mamma frågade om dom kunde kolla det, och vad gör då tjejen i butiken?
Jo, hon tar fram ett måttband och mäter runt och kläcker ut sig "du har helt fel bh på dig, du ska ha DD eller E" förstår ni, E? jag tycker att D är stort på en bh som jag har nu, men nej då, nu ska jag gå och köpa bhar med storleken DD eller E.
FY fan, jag kände verkligen för att dö när hon sa det. Men iaf, sen provade jag massa massa bikiniöverdelar, men ingen passade. Jag provade ända upp till F-kupa, men den passade inte heller.. Usch, jag kände verkligen hur mycket mitt självförtroende försvann under den lilla stunden inne i butiken..
Men förhoppningsvis får jag min vilja igenom när jag blivit 18 så att jag kan göra en operation och ta bort skiten :p

Över till någonting helt annat, idag tar Stefan studenten så ska bort till nobel senare och titta på honom. :)
Men nu ska jag till min moster och sen till en tyg affär, så
Peace out, fuckers!

Så känner jag mig just nu! ;/

Kommentarer
Postat av: Barbro

Vad glad för det du fått är ju en fin tjej. Så länge du inte har ont i ryggen. Hur många tjejer fixar inte till sig större tuttar! Tror inte självkänslar blir större om man är perfekt och hur ser man ut då igentligen alla är vi unika och perfekta för någon. Utsidan inte det som betyder något i långa loppet.

Tyck om dig själv pricis som du är!

2008-06-16 @ 12:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0