studenternas dag.

Jajumen, idag tog karlstads 3:or studenten och det gjorde dom med buller och bång. Jag och Sanna åkte till Nobel och träffade Stefan eftersom att han gick ut. Jises vad snygg den där mannen är i kostym alltså! :D Jag tänkte innan jag åkte i förmiddags att jag banne mig skulle ha med kameran för att ta lite kort på honom, men tror ni att jag gjorde det? Nej, det glömde lilla Elin :) Fy alltså :p men han ska skicka lite bilder till mig snart ;D Men iaf, efter det åkte jag och Sanna in till stan och fikade på Wayne's och tittade på alla tingvalla elever :) Herre vad jag vill ta studenten nu, men jag får vänta ett tag ;D Jag måste bara säga en sak, Sanna har slingat sitt hår, och gud vad snyggt det blev! :D Tog kort på henne, tyvärr syns det inte så mycket men ändå. Jag blev verkligen svartsjuk. Den färgen skulle jag också vilja ha.
Snyggt, eller vad? :D

Iaf, efter en snabbis fika med sanna åkte vi hem till henne för att hämta pengar och sen åkte vi in igen. Sanna skulle köpanågonting till emely som fyller 20 och jag skulle till vågmästaren eftersom att Margit fyllde år. Det var trevligt där denna gången faktiskt. Det brukar alltid vara så stelt hemma hos henne, men denna gången var det faktiskt riktigt mycket skratt, och faktiskt ifrån henne också (kors i taket på det). ;D

Jag kanske inte kommer att skriva nu på ett tag igen, eftersom att jag och mamma drar till oslo klockan 07.00 imorgon. Kommer visserligen hem på söndag igen, men då åker jag direkt hem till Stefan så blir nog ingenting då heller ;D
Men jag tror nog att ni överlever ändå ;D

Och vet ni? :O Jag har fått urinvägsinfektion, och det gör verkligen skit ont! Kan inte kissa överhuvudtaget. :( Min kissblåsa är nog stor som en ballong just nu, men jag får inte ut någonting ändå.. Så nu ska man gå på antibiotika i en vecka, så får man hoppas på att det är borta sen. Så för er som inte haft det än, DET GÖR ONT SOM FAN! :O
Hoppas verkligen på att detta är en "en-gång-i-livet-upplevelse".

Ha en trevlig helg och peace out!

Jag bjuder på en bild också.

Kommentarer
Postat av: agnelica

Usch, jag har haft urinvägsinfektion flera gånger, lider med dig :/

2008-06-13 @ 00:21:28
URL: http://blonderadhamster.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fin hon blev i håret då ! :D Jag har också

gjort slingor, fast syns inte så mycket.

Men blir snart till att göra mer ;)



Förresten, har uppdaterat ! Puss

2008-06-22 @ 22:32:31
URL: http://hnnandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0