3e världskriget.

Jag har inte skrivit här på ett tag nu, igen... Men jag har inte haft tid med någon dator nu, och blogga via mobilen kan jag inte.(?)
Men men, igår blev det världskrig iaf... vet inte vad jag ska skriva om det egentligen,
men om man har fått höra någonting som gör super ont, och sen får höra det igen, fast av en annan person kan man bli lite förvirrad och börja tänka "vad gör jag för fel?"..
det var det som hände igår, fast att jag vet att när det hände första gången var det inte så personen menade.. men alla tar ju saker olika. Och det som hände igår vet jag inte riktigt hur jag ska tolka, men det är ju klart.. alla har ju sina ursäkter.
Att få höra "hon eller jag", då blir man lite... ja vad ska jag säga? Förvirrad, rädd, ledsen? fast ändå arg på samma gång... Man vet inte riktigt vad man ska göra just då. Men det löste sig ju, rätt bra iaf.
Nog om det, ;D

Imorgon är det skola igen, men det känns inte lika tungt att gå till skolan nu som förut ;D
Eftersom att vi har tema-vecka nu, och att vi bara går till onsdag, sen är det LOV!!!! Ska bli så sjukt skönt med lov, fast att vi precis har haft det ;D

Förresten, ONE TREE HILL HAR BÖRJAT IGEN! :D Mina söndagar är räddade ;D
(Titta noga på förresten, två r INTE två s eller någonting sånt)

Nu ska jag titta på en film, sen blir det sängen!
Peace out

Kommentarer
Postat av: Peter

Varför har du inte skrivit ett enda ord om slutspelet i hockey?
Det var ju en riktigt bra match i går i Frölundaborg!

2008-03-16 @ 22:22:59
Postat av: louise

föresten eller förresten? mohaha :D okej, förresten.

2008-03-17 @ 21:10:59
URL: http://louiseteimar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0