dagen efter.

igår var det en lååång dag.
Började med att klockan ringde halv tio för att åka in till stan med Sanna och möta upp mamma och Louise.
Vi käkade på mitt i city tillsammans och sen gick jag och Sanna runt lite på stan.
Jag köpte mig två väskor, tre skärp, en tröja och ett halsband. :) Så jag blev nöjd, men fick jäkligt ont i kroppen av att gå på stan :p
Iaf, så drog vi på fest igår också, i slottsbron av alla ställen :p Det sög verkligen i början, men sen vart det kul :D
Dock trodde folk att jag var fiskare ;/ hahaha. Men trevligt folk var det, iaf dom jag pratade med.

Jag orkar inte skriva mer nu, men tack för att du kom och hämtade oss Alexander. =)

peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0