efter?

Kalla mig efter, men jag har precis upptäckt Lenny Kravitz. Gillar verkligen hans röst :)
Såg på syrrans blogg för ett tag sen att hon hade skrivit om honom, men tänkte inte mer på det. Men nu när jag skulle sätta på lite musik såg jag att vi hade ett album med han, så jag lyssnade på en låt, och eftersom att den var bra lyssnade jag på nästa, och nästa och nästa, och nu sitter jag och lyssnar på näst sista låten ;D haha.
Så för er som inte har hört han än, det är på tiden. Verkligen på tiden ;D

Iaf, min nya mobil har kommit! :D:D
Dock har jag inte fått den än, för krister har inte kommit hit med den än, kommer få den typ 17.00 ;/ Lite segt att behöva vänta så länge... men för tusan, den som väntar på någonting gott, väntar alltid för länge ;D

Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0