Filipstad/födelsedag.

Sitter här i filipstad nu uppe i gästrummet, där jag kommer att spendera min natt.
Det är lillebrorsans födelsedag idag, så ska fira honom. Han blir riktigt stor nu ;D hela 12 år.
Endast ett år kvar tills att han blir 13, vilket innebär att han blir tonåring ;D

Vet inte riktigt hur jag kommer att klara av natten, eftersom att huset är fullt med katt och hundhår. Och jag känner redan av det, fast att jag har tagit medicin. Men det löser sig nog ;D

Grattis brorsan!
Nu kom visst farmor och farfar.

Peace out, uppdaterar om hur dagen har varit lite senare.
NU BLIR DET TÅRTA! =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

tyckte han var duktig på att sjunga :) haha fast man blev rätt chockad!

2008-03-14 @ 12:10:05
URL: http://www.nogg.se/simplesandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0