HJÄLP, så ska det låta! ;D

Yey, har precis tittat på "så ska det låta" och gudars vad det var bra! :D
Robert är ju så jäkla rolig alltså. Så för er som missade det, titta på reprisen för tusan! ;D
Nu är det hjälp, så ska sätta mig och titta på det med mamma och lillebror.

Men usch, jag tittade igenom min bligg lite nyss, och gud vad tråkig den ser ut att vara :o
Måste bli ändring på det ;D Men min sladd till kameran har ju varit borta ett tag (fast jag hittade den förut när jag städade rummet..) så jag har ju inte kunnat lägga in några nya bilder ;D

Men på måndag, KANSKE det kommer en ny blogg! Jag hoppas det iaf. Tror att det kan bli en riktigt rolig grej faktiskt. Kanske finns det någon där ute som redan kör på en sån blogg, men det är skit samma ;D


Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0