Jag blir så jävla trött.

Jag blir så jävla trött på alla fördomar och blickar!

Okej, bara för att man har stora bröst, betyder det då att alla har rätten till att stirra då?
Betyder det att om man har en konversation med någon, ska ögonen på den andra personen vara nere vid brösten då?
Betyder det att lärare ska få stirra på ens bröst?
Jag förstår inte riktigt, för om en tjej/kvinna/dam med liten byst skulle ha en urringad tröja... tror ni att någon skulle bry sig då? Men om någon med stora bröst har det, då blir det en helt annan sak. Det är då alla börjar titta och snacka.
Fy fan, det är inte meningen att man ska behöva gå med tjocka eller stora tröjor för att dölja sin kropp nog mycket för att ingen ska stirra som om dom nyss köpt sig ett par nya ögon.
FÖR FAN, SLUTA STIRRA! Det är fan inte snällt emot den som har stor byst. Jag menar, vi kan ju inte hjälpa hur våra kroppar ser ut, det blir ju bara så det blir.

Usch, igår vart jag verkligen ledsen. Att ens lärare stirrar som om han precis köpt ett par ögon... Så ska det inte gå till. JÄVLA IDIOT!

Peace out.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi lämnar fanimejen ett hatbrev till rektorn där vi skriver om hur varje lärare är och undervisar. Haha !

2008-03-04 @ 11:31:59
URL: http://hnnandersson.blogg.se
Postat av: Sandra

Vilken jävla lärare gjorde så? herregud.

2008-03-05 @ 09:39:23
URL: http://www.nogg.se/simplesandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0