katter, nej tack.

Nu sitter jag här igen. Sov hos Robin i natt. Och så dum som jag är så kom jag inte ihåg att han har katter... vilket betydde att jag blev hur allergisk som helst :b Kändes inte så kul faktiskt. Jag tyckte otroligt synd om dom stackars katterna som fick vara ute hela natten, bara för att jag sov där ;D Men så är det.
Jag kan ju tala om en sak för er iaf. titta INTEThe Departed, den suger verkligen. Usch. :p
Satt och var nära på att somna flera gånger. mohaha.
Men men, nu ska jag försöka komma igång med ett skolarbete som jag inte har börjat med än ;D

Gyllander's, och alla andra "frölundare". Var glada medans ni kan. För det blir inte så mycket mer lycka för er nu. ;D

Peace out.

Kommentarer
Postat av: louise

så kan det gå :D UPPDATERA!

2008-03-12 @ 23:22:41
URL: http://louiseteimar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0