Livet med luggen.

Jajumen, nu har jag klippt lugg. Trodde inte att det skulle bli bra, men är riktigt nöjd faktiskt. =)
Dock blev jag en liten knubbis i ansiktet, men vafan! ;D

Idag har det varit en lång dag iaf.. Vaknade vid halv nio, vilket är ooootroligt ovanligt för mig.. Fast det börjar bli en vana nu, för har vaknat tidigt varje dag under lovet :p (sen i går alltså, haha)
Men iaf så låg jag i soffan länge länge idag, sen kom louise och hasse hit så jag och mamma käkade thai tillsammans med dom, riktigt gott var det :) Sen kom krister, så vi åkte vi till kyrkogården och hälsade på hos mormor.
Det var riktigt fint där dag, massa fina gula blommor, mormors favoriter. Så det kändes bra.
Men iaf, sen åkte jag hem igen, och mamma och krister åkte hem. Och sen kom Sara, det var riktigt längesen vi sågs, så det var kul :)
Vi tittade på "så ska det låta" och filmen "annie" :) Och jag måste säga en sak, JAG HATAR CAROLA! Vad är felet på den könan? :o Måste hon vara så ful hela tiden? Hon förstörde fan allt. Usch på henne!
Men men, så är det :) Imorgon är det påskafton, kul kul. Men det var nog roligare när man var liten. ;D
Det enda jag längtar till imorgon är matchen, färjestad-frölunda. Och imorgon hoppas vi på vinst, och vi lär få se en mycket roligare match med bättre publik, eftersom att den är här i LLA! ;D

Men nu ska jag gå och lägga mig, är för trött för detta. Så peace out.

Kommentarer
Postat av: Hanna - The fatty no. 2

Nej det var den där andre som förstörde, Anna
eller vad hon heter. Hon var verkligen tvungen
att göra sig till med "titta-vad-vackert"-miner
varje gång hon tog till ton, nog för att hon
sjunger bra men, nej! Tackar vet jag när hon var
liten korthårig och med i Bullerbyn.

:D

2008-03-23 @ 17:46:36
URL: http://hnnandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0