Lov.

Yeye, skrev ingenting igår, vet inte varför faktiskt. orkade nog bara inte ;D
Det var slappt i skolan igår iaf, satt och målade lite, eftersom att det var tema-vecka.
Det var fotbollsmatch mellan några elever och lärare igår iaf ;D Fan va det var kul, fast inte själva fotbollen ;D Det hände ingenting på planen, men utanför hände det sakar. Stackars folket, som fick stå ut med mitt garv ;D
Hockey igår också! Jävligt bra match tycker jag. Lite segt och slarvigt spel då och då, men så är det ;D
3-2 blev det till kära Färjestad, så nu står det 3-2 till färjestad mot frölunda i slutspelet ;D Match imorgon också, vinner vi då är det klart! Dock är matchen i göteborg imorgon, så det är ju lite fördel till frölunda. Men jag tror nog att vi tar dom ändå ;D Hoppas iaf.

Idag iaf, har inte gjort mycket alls. Fikade med Hanna, Malin, Angelica & Jessica på Melker's, det var mysigt men jises vilka stora negerbollar dom hade där! Hade seriöst ont i magen när jag hade ätit upp den. Inte bra, inte bra!
Men jag blev riktigt sugen på att baka när jag såg dom, så kanske blir till att baka imorgon ;D
FÖRRESTEN, imorgon ska jag klippa mig... 11.00 nere på clippet.
Men så här är det, jag vet inte hur jag ska klippa mig! :o
får hoppas på att mikaela har några idéer..
Har du några idéer om hur jag kan klippa mig kanske? Skriv isf.
Nu ska jag ut och röka, sen lägga mig och läsa Sofi's mode!

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0