Ny idé.

Jag och Hanna sitter och snackar om en ny idé på en blogg. Men jag säger inte vad det är för typ av blogg än, men det kommer nog bli en riktigt rolig idé.
Så snart kommer det nog en ny blogg till stan ;D

Har iaf precis suttit på föreläsning, det var en kristen man som kom och snackade om att man ska gå sin egen väg och sånt där. Vet var en rätt bra föreläsning faktiskt, förutom när han började spela & sjunga på "Tears in heaven" haha. Visst han var bra, men hallå :p Fast han kanske gillade det, och det är ju faktiskt huvudsaken ;D

Jag sov ju som sagt i filipstad i natt, och jises vad jag är trött. Och tack vare Bubba så har jag hundhår över hela mig! :b

GAH! Mina shorts gick sönder precis innan lektionen förut också :p HAHA, knappen hoppade av! ;/ Så måste fixa nål/tråd eller en säkerhetsnål :p
Men men, allt kan ju inte alltid gå som man vill ;D

Peace out.
"efter regn kommer solsken,
om inte får man åka till thailand." - Narcisa, lärare på InfoKomp / överlevarefrån kriget i Bosnien-Hercegovina 92.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0