Söndag-måndag.

jeppjepp, igår kom sanna hit, vilket var både kul och skönt. Har varit mycket skit mellan oss ett bra tag nu. Men förhoppningsvis är vi båda på den "goda sidan" nu. ;D Hon har precis åkt hem nu iaf.
Men tack för igår och idag sanna!

Jag har iaf beställt en ny mobil nu! :D så jäkla skönt att bli av med denna tegelstenen :p just nu går jag runt med en vit 6288. Jag hatar den verkligen, usch usch.
Men jag beställde mobilen av Louise iaf, eftersom att hon jobbar på 3. ;D Det blev en sony ericsson W890i, fast jag ville egentligen ha LG viewty...men den var tydligen inte så bra.
Men jag är nöjd :)

Nu ska jag titta på oc.
Peace out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för tipset!
Farmor

2008-03-24 @ 19:41:30
Postat av: kungen

oc äger

2008-04-06 @ 23:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0