Tema E.G.O

Nu är det tema-vecka på skolan, inga mer vanliga lektioner innan lovet. Det känns ju skönt ;D
Har precis tittat på en film som hette "sisters in law" som handlade om typ kvinnor som får rättvisa och sånt.
Den var rätt bra, men man fick jäkligt ont i röven av att sitta på en stol i två timmar :p
Men så kan det gå ;D

Jag är jäkligt hungrig nu, men vet inte om jag vågar äta skolmaten längre fan! Jag får alltid ont i magen efteråt.. dom kanske lägger i mjöl i den glutenfria maten bara för att jäklas med mig.. vem vet? ;p

Nej, nu ska vi gå upp och sätta oss i matsalen och ta ett bord ;D Sen blir det en förelösning. Någon som har startat ett eget företag kommer hit, han hade tydligen startat företaget när han gick här på skolan, och nu har det blivit skit stort. "Byt hjul" tror jag att det hette..

Peace out,
you look nice today!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0