Today.

Usch, jag är så jäkla trött. Skulle egentligen lägga mig efter "anna Pihl", men fastnade framför "american idol".
Och sen när jg skulle lägga mig kom jag på att jag inte hade bloggat idag ;D Men sen såg jag vad ful min design var. Så gjorde en ny.. och nu sitter jag här.. Klockan är fem över elva och jag borde egentligen sova nu ;D

Idag var det iaf skola, trött som få var jag.
Men jag och hanna tog oss en liten "morgonfika" på waynes iaf. Det var otroligt skönt, för det var bara vi och en till där då. Så det var tyst och härligt ;D När vi hade fikat klart gick vi till H&M ch köpte lite små skit ;D Sen tillbaka till skolan igen.
Efter skolan blev det stan igen för mig, och då köpte jag mig en jacka, SUPER SNYGG! Sen mötte jag ingrid och åkte hem ;D Och här hemma har jag endast slappat.

Men nu orkar jag inte skriva mer, och detta inlägget blev inte bra alls. SKIT SAMMA, jag är trött! =)

peace out. (imorgon åker jag bil till skolan, GÖTT!)
Outfit bild kommer nog imorgon på morgonen, om jag orkar vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0