allt är okej när man är sjuk.

Kom nyss hem efter en mysig fika i solen med mamma på Cleve Konditori :)
Vi tog oss glass och Kaffe/cola. Riktigt gott faktiskt, fast att jag inte var sugen på cola alls.. Så lämnade mer än halva typ haha ;D Dock var det lite pinsamt att gå ute nu, eftersom att jag fryser som en gris.. tack vare förkyldningen samt järnbristen. Jag måste verkligen bli bättre på att komma ihåg att ta dom där jäkla tabletterna.. jag kommer ju aldrig att bli bättre annars. :o Så fy på mig, men iaf. Nu sitter jag här med min lilla skål med ostbågar och glaset med fruktsoda. Jag tycker att det är okej att feta sig när man är sjuk ;D Inte så bra kanske, men det är gott :D

Jag vill iaf tacka min underbara vän Sanna Nilsson, som köpt en supersnygg svart väska åt mig och gett mig massa kläder :) Hon fick lite kläder och sånt av mig förra veckan tror jag det var, eftersom att jag städade min garderob, och nu gjorde hon det samma. Så jag kom hem med en kasse kläder :) Kunde tyvärr inte ha allt, men ska se om louise vill ha lite av det, annars går det till myrorna eller någonting sådand :)
Men tack så hemskt mycket sötnos! :D

Nu ska jag se om det går att ladda hem Danmarks bidrag ifrån melodifestivalen, och kanske någon film. :D
Så, peace out.
image324


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0