ännu mer förkyld.

usch, idag mår jag inte bra alls. Näsan rinner, huvudet värker och halsen gör ont.
Jag hoppas verkligen att jag blir bättre till imorgon, för då är det ju middag hos farmor och farfar som gäller.

Iaf, nu sitter jag här och hostar och försöker att fördriva bort tiden så mycket som det bara går för att slippa jobba. Vet inte riktigt hur det blir idag, ska iaf med Sanna hem efter skolan och titta på lite kläder, också ska jag äntligen få se hur deras balkong ser ut. :D Men nu orkar jag inte skriva mer, för nu spyr jag snart!

Peace out.

image320


Kommentarer
Postat av: mingla

Vet du hur man lägger in en reklambanner på bloggen? Hade behövt lite hjälp med det i så fall :

2008-05-27 @ 10:12:22
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0