at school.

Nu sitter jag här i datasalen framför en "ny" dator.. Har svenska så ska jobba med lite som jag har kvar att göra. Dock orkar jag inte jobba alls, men det löser sig nog ;D
Det är verkligen varmt idag. Och speciellt här inne med typ 25 datorer ;D
Fick nyss ett sms av Sanna där det stod;
"du kan väll möta mig sen
:D om du har fri lektion,
typ vid backen eller nått
:D:D alltså där vid fyran."
Alltså, vadå.. tror hon att jag är hennes slav eller? :o
Jävla bitch är hon, och tid för mig har hon ju inte heller längre..
Det är jag som har pojkvän, men det är hon som inte har tid. BRA JOBBAT! :D(y)
Men du sanna, FUCK YOU! :D

Det känns lite som att jag inte vet vad som händer nu under en period..
Under helgen blir det att vara hemma och i stugan och ha det mys typ,
till veckan är det skola måndag, tisdag, onsdag, sen är vi lediga. Och nästa helg vet jag inte riktigt, men jag hoppas på att få åka med Louise och Hasse till norge, för hasse ska kolla på friidrott och louise ska shoppa tror jag :) Sen veckan efter det är det skola måndag, sen är det sundstafestivalen, så blir nog att dra till den. Och sen på onsdagen slutar jag, så efter det är det sommarlov. Och helgen efter det blir det norge på jobb, vilker ska bli jäkligt skönt, eftersom att min plånbok är lite för platt just nu..  Och efter det har jag absolut ingenting planerat.. Jävligt tråkigt lov, om du frågar mig :b Men det blir nog smögen i år igen, förhoppningsvis. Det är ju bra ;D Sen hoppas jag verkligen på strömstad, eftersom att det var ett tag sen jag vet där. Tror att jag var typ 12-13 år senaste gången. :p Och det är ett jävla tag sen :p

Men nu orkar jag inte skriva mer :) så nu blir det till att jobba, eller sätta sig ute i solen ett tag ;D
Peace out, fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0