busskort + design

mitt jävla busskort är borta ;/ ska till mikaela snart så ska jag åka in till skolan sen..
men fan vad jag är trött ;/ fick tvinga mig upp förut, men det var det ju ingen mening med eftersom att jag ändå inte har kommit iväg än :p

Ska iaf ha möte med anna-lena idag, min mattelärare. Det känns som att hon är hatad av alla just nu faktiskt ;D Så får se vad det blir sagt, men jag hoppas verkligen på att klassen vågar kliva fram och säga vad man tycker, för det ska iaf jag göra. =)

Jag har ny design nu iaf, jag gillar den faktiskt. Känns ganska enkelt, men ändå snyggt liksom.

Men nu ska jag gå till Mikaela, tjing.

Kommentarer
Postat av: mulin

Jag gillar också din design!

2008-05-15 @ 12:24:54
URL: http://apoetry.blogg.se
Postat av: Katta

.. jag har också ny design, ändrar lite varje dag iofs.

Ha en toppen dag!

2008-05-15 @ 12:29:02
URL: http://FAKKORS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0